FLL

First LEGO League

Hej, vi er Human Tech, Langeskovs FLL hold.

Vi er elever fra 4-9 klasse. Vi er med i en konkurrence. First Lego League også kaldt FLL. Vi arbejder med projekt, robot og kerneværdier. Vi arbejder omkring 14 gange spredt ud på omkring 11 uger. I disse uger er vi taget ud af vores normale undervisning, for at være med i dette gode fællesskab.

Robot

Dem, der arbejder med robotten, vil finde sig i et af skolens lokaler med en masse lego, og god arbejdeslyst. Robotdelen af konkurrencen handler om at skulle bygge og programmere en Spike robot.

Projekt

I projektdelen vil du arbejde med forskellige temaer hvert år. Du vil lave research, filme, fremlægge og lære en masse om årets tema. Når konkurrencedagen kommer, skal vi fremlægge hvad vi har arbejdet med, de seneste uger.

Kerneværdier

Kerneværdier er kernen i hele konkurrencen. Alt det fællesskab, minder, og sjove tidspunkter skal fremlægges på konkurrencedagen. Vi er forskellige alder, men det ender i nogen gode venskaber. Vi har en YouTube kanel hvor man kan se vores dag til dag arbejde og konkurrencer.

Link til Youtube kanel:

LINK til vores YouTube kanal